Siis mistä vitun kohasta? Jos ruottalaaset on suomalaasta parempaa väkiä ni meikä on Jesus Maria..
Vaan niinpä ne itellee uskottellee.. Me ollaa fittans jävla kovia hemmoja ja meille kuuluu aitiopaikka. Mitenkä vittu niin? Se, että teidän _äidinkieli_ on ruotsi, ei oikeuta teitä _SUOMESSA_ (pakko oli laittaa isoilla ku että nää muute tajua) mihinkää.. Vaikka työ luulette!
Vittu että vituttaa.
Kävin tännää mittailee verenpainetta, oli harvinaisen vitun vähän ku oli päässy pätemään IRKISSÄ! Suomenruotsalainen kaappihomo oli minun verenpaineeni alku ja juuri, menkää vittuun kaikki bättre folketit.. Saatana. Enää 91, vain 11 matkaa maaliin.! Vain 2 homoa suomenruotsalaista lopettamatta.
Intternetti, häh!? Homot linkkailee jotaa juufakingtuub linkkejä että kattokaa, kattokaa, tää on hyvä. Sitte ku sen kerran mennee kahtommaa, ni eikö sielä oo RIIPUTIN! Voi saatanan saatana kuinka monta hyvvää linkkiä oon menettäny ku oon kahtona vaa joka seittämännensadannenkolmannenkymmenennentoisen, EN YHTÄÄN!
Vitun vittu. Vittu jos oikeesti joku halluu niitä saatanan "hassun hauskoja" videoita kahtua, ni se en oo mie, ei kuoma, eikä vitun päisää oleva naapuri. Usko se! Jos on ihan pakko linkittää jottai, ni linkittäkkee jotai tyyliin: http://vitutkinosta.fi siinä on sentää jotaki asiaa ku linkki ei sisällä mittää! Vuan vittu. Eikä ku nää saatanan savolaiset silti laittellee, "eikä ku kannattee kahtua!" joo todellaki.. Ton goatsen oon nähny kerran, viis tai seittämän ennenkin.
Itämaan viisain tietäjä.. Haha, voitha sie pättee, mut et sie tästä yli pääse. Kiitos ja näkemii!
-Noni-
perjantai 28. syyskuuta 2007
no taas mietityttää!
Hola amigos,
prkl heräsin aamul 05 parimetrisen kaverin kainalosta. Oltiin jurris ku ankat ja homoerotikkaa oli lujasti valloillaan. Noh..aamust yks tamma soitti et mennäänkö safkalle ja myönnyin safkaamaan. Tilasin ison lohikatkisleivän ja pullon punkkua kyytipojaks. Sit painuttiin toiseen kippolaan mis join 2 litran kannua olutta. teki gutaa ja sammuin heti ku pääsin himaan. Mut onneks on eilisest jäljel viel kirjotushetkel 10 olutta ja puolikas lesti jellonaa ni eiköhän täs nippanappa pärjää.
Candide
prkl heräsin aamul 05 parimetrisen kaverin kainalosta. Oltiin jurris ku ankat ja homoerotikkaa oli lujasti valloillaan. Noh..aamust yks tamma soitti et mennäänkö safkalle ja myönnyin safkaamaan. Tilasin ison lohikatkisleivän ja pullon punkkua kyytipojaks. Sit painuttiin toiseen kippolaan mis join 2 litran kannua olutta. teki gutaa ja sammuin heti ku pääsin himaan. Mut onneks on eilisest jäljel viel kirjotushetkel 10 olutta ja puolikas lesti jellonaa ni eiköhän täs nippanappa pärjää.
Candide
torstai 27. syyskuuta 2007
no helvata!
On se nyt kumma ku kamalas alkoholinpuutteessa kipittää kauppaan kolikoiden ja tyhjien flindojen kanssa ja joutuu toteamaan et euro puuttuu mäyriksestä. Joutu siis ostamaan 7€ siksarin mist tuu ku vihaseks. Luojan kiitos kaveri tulee illa tänne viinakassin kanssa ni saa jälleen tumuteltuu kunnolla.
Tulihan sit alotettuu epsanjankurssit. Must tulee kunnon amigo kohta. Kasvatan viikset mitkä muistuttaa polkupyörän ohjaustankoa ja ostan sombreron. rankkaahan tuo on ko pitäs 33 sivuu lukasta + tehtävät päälle ku alotin hieman jälkijunas opinnot. No pikkuvikoja ninkuin on tapana sanoa eli kyl se tosta suttaantuu. hauskaa et siel on ikähaarukka 6v-60v.
pakkko palata viel aiheeseen siksari vs. mäyris. Miks vitussa pitää olla pari egee hintaeroo noiden välillä. Siksarist tulee vaan jano ja ku budjetti kusee ni mäyristä ei saa. Mielestäni holistin kuuluis saada kelakortil eurolla mäyris niinko turhapurokin sai kossulekan markalla. Elämme todella kovia aikoja.
Candide
Tulihan sit alotettuu epsanjankurssit. Must tulee kunnon amigo kohta. Kasvatan viikset mitkä muistuttaa polkupyörän ohjaustankoa ja ostan sombreron. rankkaahan tuo on ko pitäs 33 sivuu lukasta + tehtävät päälle ku alotin hieman jälkijunas opinnot. No pikkuvikoja ninkuin on tapana sanoa eli kyl se tosta suttaantuu. hauskaa et siel on ikähaarukka 6v-60v.
pakkko palata viel aiheeseen siksari vs. mäyris. Miks vitussa pitää olla pari egee hintaeroo noiden välillä. Siksarist tulee vaan jano ja ku budjetti kusee ni mäyristä ei saa. Mielestäni holistin kuuluis saada kelakortil eurolla mäyris niinko turhapurokin sai kossulekan markalla. Elämme todella kovia aikoja.
Candide
keskiviikko 19. syyskuuta 2007
Jespo
Eikäku tuli muuten mieleen tuosta kuoman avautumisesta, että vitut sä mistään oikeesti välitä. Kukako? Siis just sinä joka luet! Jos talvimyrskyssä namibiassa kuolee 23 neekeriä ni et voi väittää että vituttas.. mut jos lapissa 23 kuolee lumivyöryssä (joo tiedän), niin kylläpä alko koskettaa..
Asia mistä piti kirjotella on siis tuo itsekritiikki. Kuten Candikaan, miekää en ittiäni nii arvosta. Huora mikä huora, mut jos ei olis uskontoja ei olis sotia.. Seki on iha paskaa koska sitte ihmiset uskos siihen ja sehän se vasta paskaa onkin.. Vituttaa vaan kun joku kultakäämipaavi makoilee josai ja päättäää tavan vuoks et, ei, ei abortille. Siis mitä vittua?! Kuka se on sanomaan mitä mun ex-muija tekee äpärälleen? Kyl se herra Paavi, anteeksi, on ihan mejän välinen asia.
Mutta meikä on 31v vaikkei uskos, ja silti vaan opiskelen. Miks vitussa? Siks ko en tiä mitä mie tekkiin.. Oon aika hukassa meikän elämäsä, joten kirjottelen keskellä yötä jotaki blogia, voi vittu!
-noni-
Asia mistä piti kirjotella on siis tuo itsekritiikki. Kuten Candikaan, miekää en ittiäni nii arvosta. Huora mikä huora, mut jos ei olis uskontoja ei olis sotia.. Seki on iha paskaa koska sitte ihmiset uskos siihen ja sehän se vasta paskaa onkin.. Vituttaa vaan kun joku kultakäämipaavi makoilee josai ja päättäää tavan vuoks et, ei, ei abortille. Siis mitä vittua?! Kuka se on sanomaan mitä mun ex-muija tekee äpärälleen? Kyl se herra Paavi, anteeksi, on ihan mejän välinen asia.
Mutta meikä on 31v vaikkei uskos, ja silti vaan opiskelen. Miks vitussa? Siks ko en tiä mitä mie tekkiin.. Oon aika hukassa meikän elämäsä, joten kirjottelen keskellä yötä jotaki blogia, voi vittu!
-noni-
200 mulkkua
Onko joku kysyny multa, opiskelijalta, kuinka palijo haluan rahhaa?
EI OO TAINNU!
Miks nuo vitun mulkut tuolla eduskunnasa sitte kysyy iteltää, että haluakko lissää rahaa? Kuka vitun imbesilli tohvelieläin vastaa tuohonki että: "en". Mut niin Suomen huipulla toimitaa. Sitä joskus jossai gallupissa (harvinaisen perseestä kaikki nekin) kyseltiin että onko kiva juttu ja eihä se ollu! Mut mitäpä tällänen tavallinen suomimies voi tehä asian etteen, äänestää? lol, vitut. en tästä edespäinkään äänestä ku nuo vitut ei osaa ku nostaa omaa palkkaansa. kiitos. -noni-
EI OO TAINNU!
Miks nuo vitun mulkut tuolla eduskunnasa sitte kysyy iteltää, että haluakko lissää rahaa? Kuka vitun imbesilli tohvelieläin vastaa tuohonki että: "en". Mut niin Suomen huipulla toimitaa. Sitä joskus jossai gallupissa (harvinaisen perseestä kaikki nekin) kyseltiin että onko kiva juttu ja eihä se ollu! Mut mitäpä tällänen tavallinen suomimies voi tehä asian etteen, äänestää? lol, vitut. en tästä edespäinkään äänestä ku nuo vitut ei osaa ku nostaa omaa palkkaansa. kiitos. -noni-
Elämäni luuserina
No hitto. Kaikesta elämän akrobatiasta huolimatta oon päätynyt jumittamaan himassa keskarileka kourassa ja paskaa puhuen irkissä ja muissa välineissä. Maksa-arvot huutaa hoosiannaa mut en anna periks. Tosin ajattelin kunnostautua ja käydä vastedes kerran viikossa koulussa opiskelemassa kielitieteitä. Sit ei tarvi kuvitella et oppisin/osaisin jotain koskaan mut saihan kehuttua. Kirjoitushetkel 20 olvia nautittu ja liian selvinpäin.
Siinä tein kenties virheen et menin alkeisiin sillä osaanhan tilata useilla kielillä oluen ja tiedustella paikallista bordellia. Ois pitäny tiedustella olisko mun avuilla päässy suoraan jatkokursseille ja saada tunnit täyteen. No tuskin saan opintotukea ja lainaa rankkaan yhden illan/vko kurssill juoma-avustuksina. Mut hei! Ainahan voi kokeilla..tiedä vaikka ku tarpeeks sossus itkee ni ostavat pari laatikkoa bissee viikossa ns. "opintomateriaalina". Kirja se on lasikantinenkin kirja.
Jokatapaukses valmistaudun näin ilmottautumisen jälkeen vaativaan lukuvuoteen tutkailemalla sisintäni korillisen voimin ja kenties saan hurjan kimmokkeen ja alan esim. vain kaappijuopoks.
Törkkään lisää kuulumisia taas kun silt tuntuu ja jos ei ni sit kerron vaan jos joku nyppii tai muuten vaan tekee mieli jakaa omituisia ajatuksia pikku pajareissa.
Candide
Siinä tein kenties virheen et menin alkeisiin sillä osaanhan tilata useilla kielillä oluen ja tiedustella paikallista bordellia. Ois pitäny tiedustella olisko mun avuilla päässy suoraan jatkokursseille ja saada tunnit täyteen. No tuskin saan opintotukea ja lainaa rankkaan yhden illan/vko kurssill juoma-avustuksina. Mut hei! Ainahan voi kokeilla..tiedä vaikka ku tarpeeks sossus itkee ni ostavat pari laatikkoa bissee viikossa ns. "opintomateriaalina". Kirja se on lasikantinenkin kirja.
Jokatapaukses valmistaudun näin ilmottautumisen jälkeen vaativaan lukuvuoteen tutkailemalla sisintäni korillisen voimin ja kenties saan hurjan kimmokkeen ja alan esim. vain kaappijuopoks.
Törkkään lisää kuulumisia taas kun silt tuntuu ja jos ei ni sit kerron vaan jos joku nyppii tai muuten vaan tekee mieli jakaa omituisia ajatuksia pikku pajareissa.
Candide
Alkuteksti
Onhan näitä vitun blogeja jo..
Mutta ei niissä käsitellä niitä vitun aiheita mitä itte haluais.. Ni sitte piti perustaa kuoman kanssa oma.. Täällä vituttaa yks jos toinen asia, miuta sekä kuomaa..
Tätä kukaan lue mutta tervetuloa <3
Mutta ei niissä käsitellä niitä vitun aiheita mitä itte haluais.. Ni sitte piti perustaa kuoman kanssa oma.. Täällä vituttaa yks jos toinen asia, miuta sekä kuomaa..
Tätä kukaan lue mutta tervetuloa <3
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)