Onko joku kysyny multa, opiskelijalta, kuinka palijo haluan rahhaa?
EI OO TAINNU!
Miks nuo vitun mulkut tuolla eduskunnasa sitte kysyy iteltää, että haluakko lissää rahaa? Kuka vitun imbesilli tohvelieläin vastaa tuohonki että: "en". Mut niin Suomen huipulla toimitaa. Sitä joskus jossai gallupissa (harvinaisen perseestä kaikki nekin) kyseltiin että onko kiva juttu ja eihä se ollu! Mut mitäpä tällänen tavallinen suomimies voi tehä asian etteen, äänestää? lol, vitut. en tästä edespäinkään äänestä ku nuo vitut ei osaa ku nostaa omaa palkkaansa. kiitos. -noni-
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti