maanantai 8. lokakuuta 2007

hips

Täs noin laatikollisen juuri kaataneena ja kuoman yökkäilyjä kuunnellen pakko taas kirjotel patoutumat pois. itseasias olis kerrankin asiaa muustakin ko viinasta.

Kaveri puhutti faijan opettelee biisin minkä häää "haluis" opiskella..no biisi olis bohemian rhapsody=) faija edes tienny kipalet ja tosiaan lupas sen opetel jotta voi opsataa kaveria. War..siis lainasin kirjastost juuri kys biisin ja pukkasin menee faijalle. Hetkon pääst soi luuri ja tuhina nenän kautta mikä kuulu aiheutti tsunamin tos järvel.

Sain jokatapaukses psyykattuu ukon siihen kuosiin et koittaa sovitel biisiä mut kaikki asiaa tuntevat tajuuvat et mission impossible akustiselle. tosin saattaa se jonkun virityksen kyl keksiikin kuhan järkytyksestään toipuu.

oon tost kuomast huolissani ku se piikkaa pakaseen unohtuneit paria olutta kokoajan. ei sit osaa ottaa niit pois ellen sil kokoajan huutele ja muistuta. emt onks sil ruotsalaismoonikset eli verestävät pukamat ko noin elämä sekasin. rauha hänen rectumilleen<3

Itel tos vaan 3 olutta laatikost jäljel:o enkä oo edes pahasti tuubas. prkl lisää voltteja tai tapsat ruokakauppoihin..nojoo....tos pari vko sit ostin kokorahal silkkaa ruokaa ni hyvä ettei kassa tuonu mul kuumemittarii ja soittanu medi-heliä ku ei ollu kaljaa listalla. korjasin asian heti seuraavana päivänä ja taas ollaan oltu normaalis elämänrytmis kassaneidon kans.

panetti ihan hurjasti tos jossain vaihees mut söin perunarieskaa ja omituinen fiilis katos. tosin voidellessani sitä mieles pyöri epäeettisiä ajatuksia laidasta toiseen. tuskin oon saamas nobelia rieskanraiskaamisesta. no oli ihan ok setti..siis tarkotan et nälkä lähti!

nyt kipitän kaapil koska täs puhues tulee jano joten hetkoks taas moros

Candide

joo maanantai

Heräilin reippaana tos puol kahdelt ja silmät turvoksis könysin jääkaapille tutkimaan aamun saldoa. Ei ensimmäistäkään olutta! Siin sit kepillistä viskatessani tuumasin et joku käryää kämpäs muukin ku paska ja kusi. No löysin 3 tyhjää kaljalaatikkoo täynnä roskia ja eväänjämiä joista oli hommauduttava eroon. Vesikampaus päähän, roskiksille josta jotenkin erehdyin kauppaan mist tarttu uus laatikko matkaan. Onneks tos marketis on tarjousolutta. Muuten vois olla konkurssis (taino olen jo).

Siin sit kotiin klenkatessani huomasin et naapurin pissis oli päässy just yläasteelt ja visko metkoja katseita mua kohti. Luulen kyl et tuijotteli kaljojani, tuskin mun ontumista. No en kehdannu pyytää bissel ja bylsimään ku olis taas ollu uus läjä syytteit niskassa.

Täs sit liiponu kaljaa kummasti taas naamaan ja olo alkas olemaan aika muikea. Luojan kiitos ei ollu kanuunaa niinku kuomalla. se taitaa jyrsii viel tokaa kaljaa puoleen vuorokauteen ku rekyyli vaanii joka nielasulla.

Tähdennettäköön tuota aikaisempaa mietiskelöäni jos kaveri on rapu persees. Se on oikea rapu. Toivottavasti nipisteli sen pukamia hellyydellä. Mitäs sen serkut ei maistunu hyvälle niin tuo oli hänen kommenttinsa asiasta.

Nyt pakko taas palata olusen pariin ku täs kirjottaes tulee kamala jano.

Candide

Paska maanantai

Jep, näin o.
Luulin tätä joksikin vitsiksi, mutta totta se on. Värikkäitä näkyjä ja kuuloharhoja.. Luulis käyttäneensä älläsreet jos ei paremmin tietäs.. Kukapa muistuttais tästä olosta seuraavan kerran kun käy mielessä ottaa olut?

Mite muute lentokoneesee ei saa viedä ku tietyn kilomäärän kapsäkkei? Mikä laskukaava siin on? Saako 80-kiloinen henkilö viedä enemmän tavaraa koneeseen kuin 90-kiloinen vastaava? Paljon kysymyksiä pienessä päässä ja televisiotakin on katottu.. en koskaan kato formulaa ku oon aina sillon paskalla.. jne.

citymaasturit, nuo keskieurooppalaisen insinöörityön taidonnäyte.. miks niitä pitää olla olemassa? eikö saman asian vois ajaa sil perinteisel farkkuvolvol? vai pitääkö vaa saada joku massiivinen kulkuneuvo. Pelottaako muuten liikenteessä.. Kertoneeko jotain aiheesta se, että yleensä niitä kuljettaa vielä naiskuljettaja.. Naisautoilijoista vois kertoo tarinan, mut jääköön nyt tällä kertaa.. Vituttaa jo muutenki tarpeeks.

-Noni-

sunnuntai 7. lokakuuta 2007

mietityttää


Periaatteessahan su on maailman tylsin päivä. Noh mul alko metkasti. Eka isoveikka soitti 06 kamalas koomas oltuaan töis 04:30 asti. sit ko sain hieman unta soitettiin taas..ja arvatkaas mistä!? no vittu saksasta joku rutger taas:o Mul on salanen numero mut onkohan joku perkeleen koppalakki Mercury skotannu mun numban kapakas ja nyt se on jaos hampuris!


Nos sit jatku onneks positiivisemmis merkeis et ko olin päässy bunkast ylös ni kaveri soitti ja kysy voiks tulla tammansa kans kaffeel..kelasin hetkon ja sanoin et toki jos tuot kaljaa ja buranaa kipeeseen selkään. No hää tulee perunarieska toises kouras ja mäyris toises..sit kaivo taskust noroaskin ja buranat. Vitun kiltti ihminen.


Meni hetko ni sen mamma tos nous ja funtsasin et "helvetti hoikka likka ja masu iso"...siin pari sek pohdittuani totesin ettei voi olla kaljamaha ja tulin siihen tulokseen et kakku kohoomas joten korrektisti kysyin koskas on vesillelaskun aika. akka rutisti mua poskest ja sano et 22. joulukuuta:o. klenkkasin karkuun toki.


siit hässäkäst selvittyäni hengähdin syvään rectum raukeena ja muutenkin mieli kirkkaana kunnes puhelin soi. yks nimeltämainitsematon henkilö soitti ja kysy et voiko tul yöks. Viimeks kuullu yläasteel samannimisest henkilöst ja mun nro on salanen ni aattelin et sepäse ja tarvii jeesiä. täst on nyt 6h ku se soitti joten kai se löys pedin ojasta tai putkasta koska oli aika kohmees soittaessaan.


kavereist puheenollen en oo ihan varma kehtaanko laitaa yhden synttärikemuist fotoo. No kuulematta kansan vaatimuksia mun demokratias laitan sen asian loppuun sit. turha sit viskoo syytteit ku ennalta varotettu.sori, se oli alus kuten varmaan tähän asti lukijat huomas. en syyllistä jos muoviämpärit saa juuri nyt kyytiä.

kuoma tuol jossain on ko ellun käki ja sen hinaajakamu painaa pitkin sen kämppää letku ojos. san ny siihen jotain. mul ei ole eroottista suhdetta ku kissaani.


jokatapaukses yökirkkoon kaikki vetelee leivät ja vinkut tauluun ja sit baanalle.


Candide

lauantai 6. lokakuuta 2007

No tuota..


Niin..notota tos normi päivä mikäli kuva onnistu mukaan. Pullot onneks piilos ja suurin osa kaupas ettei tuu epäilyksii et olisin joku juåppå.


Tos mun soossi kissa lämmittää tapansa mukaan niskaa, siamilainen hirviö. Se tappaa kaiken mikä liikkuu ja on. Kerran veteli pataan am.staffiakin eli sil ei vittuilla. Oon kilttinä kasvattajana opettanu sen raapimaan käskystä kaikkea mihin nousee eli esim. jokaiseen kylässäkävijään. Tästäkin vahvat faktat kavereiden jaloissa ja käsis.


No mut elvistelylt asiaan, selkä hieman parempi ku juonu aamust asti olutta. Aamust puheenollen vittu joku Hans-Helmut-Rutger herätti mut 3h unien jälkeen ilmottamal et väärä numero:o En mä jumalauta soita saksaan vaik miten jurris olisin väärään numeroon! Ok, arvoisat arvostelijat sil saattaa olla suomes joku kaveri mut sama heebo herättäny mut 2kk sit 05 aamul ilmottaekseen et etti jostain Hampurist kaveriinsa! Eiks ne perkele siel marssitahdis ja kanttipäisinä opi mitään?


Ei siinä et esim. saksan kieles olis jotain vikaa. Onhan se parhaiten marssimiseen ja komentamiseen soveltua kieli. Romantiikkaa siit ei kyl löydy paskaakaan. Kuka voi tunnustaa saaneensa pillua puhumal saksaa???


Mut tää nyt oli ns. välikommentti ku alko vaan sapettaa vitun väärään numeroon soittelijat varsinkin muista maista. Olisin ymmärtäny jos joku mun kaveri olis soittanu vaik mistäpäin mut joku uuno Octoberfest-huumas oleva.


Jatkakaa, tätä ei olis ollu pakko lukea taaskaan..kunhan puran sisintäni kirjottamalla. Älkää luulko et tuntisitte mua silti "sisimmiltään"


Candide

perjantai 5. lokakuuta 2007

Ei meit onnenrahal arvottu!

No taas valivalistooria niinku aina. Eli jos ei kiinnosta ni voi sulkea ikkunan.

Aamul tos ko heräsin ni mietin et jopas on vilponen aamu ku kulkuset normaaliakin pienemmät. Siin venytelles kuulin jonkun vitun hömötöntin kujertavan partsilla ja kelasin mennä spadulle seuraks. Siin paateroo etukenos ja vinos ruuvatessani tuli kamala yskäsy ja perkele! Keräsin kamojani lattialta yhtäkkii ku selkä pamahti paskaks. Siit kivust tahmeil tumpuil ryömin mun kartanon puulattiaa pitkin bunkan viereen mist hinasin valtaisilla voimillani itseni makuuasentoon. Siin miettiessäni asioita kuten "halvaannunko nyt vai ihan nyt" tuli mieleeni et bisset lopussa ja kaupunkiinkin pitäs päästä. Noo..luuri reippaana miehenä käteen (noin vartin matka pöydälle) josta lattialta käsin soitin pari puhelua. Lopputulos et kaikki kännis tai pajareis ja jumalauta..mikäs pöydäl köllötti? No kello! Mietin nopeena säätäjänä et kani on viel auki joten pukkasin kaverin taksinumeroon jost sain kuulla et puol h menee ko on safkal. Vastasin et no hätä koska oon perkele tuskissani lattial kuset housus notta menee mulki täs hetko.

No en vaihtanu vaatteit ku taju meinas karkailla joten kääräsin sätkän ja kävelin 20m odottelee taksia. Hää tuli siihen ja onnuin sisään ja kysy minkä rekan alle täl kertaa jääny ja miks haiset kuselle:o No en vastaillu kummemmin ku sanoin vaan et kaniin ja vikkelään jos haluut massia etkä kyytiä hihnalle. Hänen kunniakseen mainittakoon et käytti kondikseni huomattuaan mut joka pirun liikkees kylil mis tarvi kipasta ja viskas viel baariin. Ja lasku oli VAIN 17,60!!! Tollasta palvelua saa nyk harvoin. Lisää liksaa miehelle.

Baariin päästyäni tilasin litran olutta ja minttufernetin josko olis selkä asettunu sil. Vitut se mihkään niis kovis puupenkeis asettunu ku meni kamalampaan kuntoon. Mietis ko olin luuris terassil ni pari nuorta jannuu joutu nostaa mut ylös ja muut porukat saattamaan vessaan ihan ku olisin tarvinu hoitsuu katetreineen. Pisti vituttamaan.

Pahin rasti oli kuitenkin kamala massipula parin lisäfernetin jälkeen. Onneks sain rakkaan isoveljeni keskeyttämään treeninsä ja hakemaan mut pois ja viemään loppuasioiden passuuttamana kotia. Hää tuli ja käytännös kanto mut autoon ja juoksi reppana postit, apoteekit ja kaupat läpi ja kaikkine kamoinensa (mä mukaanluettuna) kainalos kiikutti kaiken kotia.

Siit asti oon jumittanu tuolis mikä sieppaa rankasti, käyny 2m kusiputkas jonka suoritus kestää 10min..min kusi..matkat loppuajan, ja koittanu saada vipuvartta sormiin joilla avata tölkkejä joita velipoika kohteliaasti jätti tuohon viereen jopa laatikollisen. Hänelle olen suuren kiitoksen velkaa.

Oli mulla muutakin mieles mut nyt ryven itsesäälis ja kerjään huomiota eritoten naispuolisilta, mielellään suht nuorilt pissiksilt jotka silittäs päätä ja sanois oivoi ja tulis vaihtamaan mun kusisorsan.

Nooh..ei mitään pahaa notteiko hyvääkin - kylkiluunmurtuma ei satu enää joten mikäs täs..saa nukkuu taas uudes omituises asennos pikku tirsoja.

Jos herään ja kyrpii joku kuten unet tms tai jos näen kerrankin esim. eroottista unta niin jaan kokemukseni kanssanne.

Candide

Ei meit onnenrahal arvottu!

maanantai 1. lokakuuta 2007

Muoti-ilmiöt

Niin.. Johan sen otsikko sanoo.. Persiestä kaikki moiset..

Nykyää on muotia pelata pokeria. Itte ku on pelannu joku 4 vuotta ni vituttaa ku jokku jokka ei oo ees eläny nelijää vuotta tulee sanoo et on kova pokerihai.. No eihä tuota ittiäkää voi kehua, ku ei oo voittanu miljuunia lajilla, mutta johtunee lähinnä pelikassan pienuudesta..

Muotia oli myös sauvakävely vuosia sitte, vaan kuinka on nyt :D Ei oo kovin muodikasta, etten sanos jopa lääst siisön ku vetelee tuulipuku päällä katuja tuolla.. Sitte joku pesäpallo oli muotia 90-luvulla, tosin siitä on jo niin kauan että itteki oli teini sillo :| Mopot, PV:t ja Monkeyt, ne ne vasta muotia oli. Mitä enemmän mise hais kakstahille ni sitä enempi naiset pörräs ympärillä :P Mankilla saanu muuta ku rupia perseeseen. Kakstahti, se piti tuoksua.

Oliha miunki ensiauto Nissan, mut ei se tee kaikista Nissanin omistajista mitenkää erityisen cooleja... Päivvasto. Nissan, ensiauton ostajan 6 ensimmäistä virhettä.. Ei ollu montaa kuukautta ku se ei ois ollu laittua vailla.. Vaan olipa kalliimmat poppivehkeet mitä auto, siitä lisää joku päivä....

-Noni-

kuoman juttuun noist suomenhurreist

Jävla gubbar!

prkl pakko avautuu taas ko toi saatanan harppu kiroo tos ruotsiks..jumalauta et vituttaa ku tietää et puhutaan pahaa homokielel toisesta (minusta) ja perkele kuomaakin haukutaan samal. Sit tos uhotaan juuri vieres et "kuitenkin haluisit pässi osata ruotsia" no vittu en tod! siks toisekseen muka ymmärsin mut mitään en vieläkään tunnusta. sukunimeni on ok hieman haiskahtava hinaajalta eli ruotsinsukunen mut se ei tarkota et osaisin prkl kieltä. ite typoon joskus ko joskusunoht toi såmi ku joutunu asumaan ulkomailla. no annetaan sen olla..en oo onneks hurreis asunu. vittu..kaikki hurrin merkit tos harpus..se pelaa salybandya, sil on honda civic, wunderi, ja puunauha ja on suomenhurri. ei prkl mis seuras oon. auttakaa joku!

wittu!

olin sit asentamas kompuutteria gambialaisen kaverin luona. vittu ramadaa vietettiin ja oltiin ku mitkäkin nihilistit kunnes mollukka laski ni johan oli pöperöö pöydäs ja kummasti jostain ilmesty viinilaatikko + viinaleka..sit heräsin omaan pieruuni aamulla ko kuvittelin olevani kotona mut tää uuno hohotti 2m pääs ja silloin totesin etten kenteis sittenkään ole turvassa. prkl jos ei jumala muka näe pimeel ni vittu millon se muka näkee..kundit soossi ihan hitosti. vitutti ajatus niinkin pyhän herran kusettamisesta.

ei siin mitään..sielt ku heräsin tuumin etten häiritse heitin paastoo kamalasti ni pomppasin kaverin luokse soossimaan ja häröilee. Oltiin jossain vitun euron illas "yökerhos" joka oli jopa kahteen auki. no otin siin lainarahoil kunnon mutkat päälle eli salmarii ja valkostryssää niin et nuppi tutis. tänä aamuna piti kipasta kanist hakee kello ni pelotti ihan vitusti joten taksikuski talutti mut kaniin et sain kellon takas. sinne meni mun juoppoeläke. taino sain ostettuu korjaussarjan itel ja maksettuu yhden tärkeen maksun. luojan kiitos muutama olut kaapis odottamas et selviin tarpeeks jurriin jälleen huomisel epsanjankurssil.

yks riivinrauta tuli espoost onneks kaljalaatikon kans et täs jaksaa haista mukavalle sen nuuskiessa mun rectumia. dödöö se on suihkutellu vittu purkillisen joka vituttaa ja saa mut turvautumaan asmapiippuun. perkele jos ei voi nukq parvekkeel ni ei pitäs rutista mun luonnonhuilun päästämistä äänistä & tuoksuista

jokatapaukses oli ihan jees ettei ite tarvinu yksin nauttiituoksuista. ja saihan tos olusta mil pärjää huomisenkin:P pitsaakin perkele sai joka pierettää entistä enemmän. kusettaa ku palokunnan hevosta joten meen nyt runk..eiko kusel ja sit totean latinaks et urea jacta est.

paipai peipet vittu ja perset en oo saamas joten imekää sykkiväänne.

candide