Siis mistä vitun kohasta? Jos ruottalaaset on suomalaasta parempaa väkiä ni meikä on Jesus Maria..
Vaan niinpä ne itellee uskottellee.. Me ollaa fittans jävla kovia hemmoja ja meille kuuluu aitiopaikka. Mitenkä vittu niin? Se, että teidän _äidinkieli_ on ruotsi, ei oikeuta teitä _SUOMESSA_ (pakko oli laittaa isoilla ku että nää muute tajua) mihinkää.. Vaikka työ luulette!
Vittu että vituttaa.
Kävin tännää mittailee verenpainetta, oli harvinaisen vitun vähän ku oli päässy pätemään IRKISSÄ! Suomenruotsalainen kaappihomo oli minun verenpaineeni alku ja juuri, menkää vittuun kaikki bättre folketit.. Saatana. Enää 91, vain 11 matkaa maaliin.! Vain 2 homoa suomenruotsalaista lopettamatta.
Intternetti, häh!? Homot linkkailee jotaa juufakingtuub linkkejä että kattokaa, kattokaa, tää on hyvä. Sitte ku sen kerran mennee kahtommaa, ni eikö sielä oo RIIPUTIN! Voi saatanan saatana kuinka monta hyvvää linkkiä oon menettäny ku oon kahtona vaa joka seittämännensadannenkolmannenkymmenennentoisen, EN YHTÄÄN!
Vitun vittu. Vittu jos oikeesti joku halluu niitä saatanan "hassun hauskoja" videoita kahtua, ni se en oo mie, ei kuoma, eikä vitun päisää oleva naapuri. Usko se! Jos on ihan pakko linkittää jottai, ni linkittäkkee jotai tyyliin: http://vitutkinosta.fi siinä on sentää jotaki asiaa ku linkki ei sisällä mittää! Vuan vittu. Eikä ku nää saatanan savolaiset silti laittellee, "eikä ku kannattee kahtua!" joo todellaki.. Ton goatsen oon nähny kerran, viis tai seittämän ennenkin.
Itämaan viisain tietäjä.. Haha, voitha sie pättee, mut et sie tästä yli pääse. Kiitos ja näkemii!
-Noni-
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
1 kommentti:
Enää edes muista mitä tähän olin sanomassa. Mutta jatkakaa toki samaan malliin.
Lähetä kommentti