No hitto. Kaikesta elämän akrobatiasta huolimatta oon päätynyt jumittamaan himassa keskarileka kourassa ja paskaa puhuen irkissä ja muissa välineissä. Maksa-arvot huutaa hoosiannaa mut en anna periks. Tosin ajattelin kunnostautua ja käydä vastedes kerran viikossa koulussa opiskelemassa kielitieteitä. Sit ei tarvi kuvitella et oppisin/osaisin jotain koskaan mut saihan kehuttua. Kirjoitushetkel 20 olvia nautittu ja liian selvinpäin.
Siinä tein kenties virheen et menin alkeisiin sillä osaanhan tilata useilla kielillä oluen ja tiedustella paikallista bordellia. Ois pitäny tiedustella olisko mun avuilla päässy suoraan jatkokursseille ja saada tunnit täyteen. No tuskin saan opintotukea ja lainaa rankkaan yhden illan/vko kurssill juoma-avustuksina. Mut hei! Ainahan voi kokeilla..tiedä vaikka ku tarpeeks sossus itkee ni ostavat pari laatikkoa bissee viikossa ns. "opintomateriaalina". Kirja se on lasikantinenkin kirja.
Jokatapaukses valmistaudun näin ilmottautumisen jälkeen vaativaan lukuvuoteen tutkailemalla sisintäni korillisen voimin ja kenties saan hurjan kimmokkeen ja alan esim. vain kaappijuopoks.
Törkkään lisää kuulumisia taas kun silt tuntuu ja jos ei ni sit kerron vaan jos joku nyppii tai muuten vaan tekee mieli jakaa omituisia ajatuksia pikku pajareissa.
Candide
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti