On se nyt kumma ku kamalas alkoholinpuutteessa kipittää kauppaan kolikoiden ja tyhjien flindojen kanssa ja joutuu toteamaan et euro puuttuu mäyriksestä. Joutu siis ostamaan 7€ siksarin mist tuu ku vihaseks. Luojan kiitos kaveri tulee illa tänne viinakassin kanssa ni saa jälleen tumuteltuu kunnolla.
Tulihan sit alotettuu epsanjankurssit. Must tulee kunnon amigo kohta. Kasvatan viikset mitkä muistuttaa polkupyörän ohjaustankoa ja ostan sombreron. rankkaahan tuo on ko pitäs 33 sivuu lukasta + tehtävät päälle ku alotin hieman jälkijunas opinnot. No pikkuvikoja ninkuin on tapana sanoa eli kyl se tosta suttaantuu. hauskaa et siel on ikähaarukka 6v-60v.
pakkko palata viel aiheeseen siksari vs. mäyris. Miks vitussa pitää olla pari egee hintaeroo noiden välillä. Siksarist tulee vaan jano ja ku budjetti kusee ni mäyristä ei saa. Mielestäni holistin kuuluis saada kelakortil eurolla mäyris niinko turhapurokin sai kossulekan markalla. Elämme todella kovia aikoja.
Candide
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti