olin sit asentamas kompuutteria gambialaisen kaverin luona. vittu ramadaa vietettiin ja oltiin ku mitkäkin nihilistit kunnes mollukka laski ni johan oli pöperöö pöydäs ja kummasti jostain ilmesty viinilaatikko + viinaleka..sit heräsin omaan pieruuni aamulla ko kuvittelin olevani kotona mut tää uuno hohotti 2m pääs ja silloin totesin etten kenteis sittenkään ole turvassa. prkl jos ei jumala muka näe pimeel ni vittu millon se muka näkee..kundit soossi ihan hitosti. vitutti ajatus niinkin pyhän herran kusettamisesta.
ei siin mitään..sielt ku heräsin tuumin etten häiritse heitin paastoo kamalasti ni pomppasin kaverin luokse soossimaan ja häröilee. Oltiin jossain vitun euron illas "yökerhos" joka oli jopa kahteen auki. no otin siin lainarahoil kunnon mutkat päälle eli salmarii ja valkostryssää niin et nuppi tutis. tänä aamuna piti kipasta kanist hakee kello ni pelotti ihan vitusti joten taksikuski talutti mut kaniin et sain kellon takas. sinne meni mun juoppoeläke. taino sain ostettuu korjaussarjan itel ja maksettuu yhden tärkeen maksun. luojan kiitos muutama olut kaapis odottamas et selviin tarpeeks jurriin jälleen huomisel epsanjankurssil.
yks riivinrauta tuli espoost onneks kaljalaatikon kans et täs jaksaa haista mukavalle sen nuuskiessa mun rectumia. dödöö se on suihkutellu vittu purkillisen joka vituttaa ja saa mut turvautumaan asmapiippuun. perkele jos ei voi nukq parvekkeel ni ei pitäs rutista mun luonnonhuilun päästämistä äänistä & tuoksuista
jokatapaukses oli ihan jees ettei ite tarvinu yksin nauttiituoksuista. ja saihan tos olusta mil pärjää huomisenkin:P pitsaakin perkele sai joka pierettää entistä enemmän. kusettaa ku palokunnan hevosta joten meen nyt runk..eiko kusel ja sit totean latinaks et urea jacta est.
paipai peipet vittu ja perset en oo saamas joten imekää sykkiväänne.
candide
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti