Eikäku tuli muuten mieleen tuosta kuoman avautumisesta, että vitut sä mistään oikeesti välitä. Kukako? Siis just sinä joka luet! Jos talvimyrskyssä namibiassa kuolee 23 neekeriä ni et voi väittää että vituttas.. mut jos lapissa 23 kuolee lumivyöryssä (joo tiedän), niin kylläpä alko koskettaa..
Asia mistä piti kirjotella on siis tuo itsekritiikki. Kuten Candikaan, miekää en ittiäni nii arvosta. Huora mikä huora, mut jos ei olis uskontoja ei olis sotia.. Seki on iha paskaa koska sitte ihmiset uskos siihen ja sehän se vasta paskaa onkin.. Vituttaa vaan kun joku kultakäämipaavi makoilee josai ja päättäää tavan vuoks et, ei, ei abortille. Siis mitä vittua?! Kuka se on sanomaan mitä mun ex-muija tekee äpärälleen? Kyl se herra Paavi, anteeksi, on ihan mejän välinen asia.
Mutta meikä on 31v vaikkei uskos, ja silti vaan opiskelen. Miks vitussa? Siks ko en tiä mitä mie tekkiin.. Oon aika hukassa meikän elämäsä, joten kirjottelen keskellä yötä jotaki blogia, voi vittu!
-noni-
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
4 kommenttia:
Oot sääki ihme yökukkuja.
No olisihan se pitänyt arvata että ketkä kaksi tänkin takana on... ;0) Hauska huomata, että molemmat hörhöt viel hengissä.. vaikka mikäpä pahan tappas... Jumala ei huoli ja Piru ei pidä kiirettä =0)
Halitukset teille molemmille.
-Chey-
Kiitos Chey=) Pakkohan sitä jotain soopaa päästä kirjoittelemaan välillä ja kertoa asioita mitkä mietityttää tai muutenvaan kertoa pässejä juttuja elämästä.
Candide
Elkääs poijjaat jauhako paskaa.
Jos te ette itteenne arvostas, ettete tääl tääl enää olis..näin se vaan on.
Jokin teittii tääl pitää, ja se on hyvä se.
Vaikka meikäläine on karmee ämä jne. muistakaa se, että jos on paha olla, eikä tää paikka oo se paras paikka avautua, nii Lennun auttava linja on avoinna (20e/tunti)...
Kyllä teistä joku välittää...
Lähetä kommentti