perjantai 28. syyskuuta 2007

no taas mietityttää!

Hola amigos,

prkl heräsin aamul 05 parimetrisen kaverin kainalosta. Oltiin jurris ku ankat ja homoerotikkaa oli lujasti valloillaan. Noh..aamust yks tamma soitti et mennäänkö safkalle ja myönnyin safkaamaan. Tilasin ison lohikatkisleivän ja pullon punkkua kyytipojaks. Sit painuttiin toiseen kippolaan mis join 2 litran kannua olutta. teki gutaa ja sammuin heti ku pääsin himaan. Mut onneks on eilisest jäljel viel kirjotushetkel 10 olutta ja puolikas lesti jellonaa ni eiköhän täs nippanappa pärjää.

Candide

1 kommentti:

Kuomat kirjoitti...

Siis mitä vittua? Jätkä siis käy vetää safkat ja juomat ja uskottellee naselle että suap munnaa? Vuan mitäpä käypi ku tulloo känpile? EI SEISO. SE siitä suannista, vuan eipä olluna kait tähtäemessäkkää..

Näen se mualima pyörrii :)

hv. -noni-