
Periaatteessahan su on maailman tylsin päivä. Noh mul alko metkasti. Eka isoveikka soitti 06 kamalas koomas oltuaan töis 04:30 asti. sit ko sain hieman unta soitettiin taas..ja arvatkaas mistä!? no vittu saksasta joku rutger taas:o Mul on salanen numero mut onkohan joku perkeleen koppalakki Mercury skotannu mun numban kapakas ja nyt se on jaos hampuris!
Nos sit jatku onneks positiivisemmis merkeis et ko olin päässy bunkast ylös ni kaveri soitti ja kysy voiks tulla tammansa kans kaffeel..kelasin hetkon ja sanoin et toki jos tuot kaljaa ja buranaa kipeeseen selkään. No hää tulee perunarieska toises kouras ja mäyris toises..sit kaivo taskust noroaskin ja buranat. Vitun kiltti ihminen.
Meni hetko ni sen mamma tos nous ja funtsasin et "helvetti hoikka likka ja masu iso"...siin pari sek pohdittuani totesin ettei voi olla kaljamaha ja tulin siihen tulokseen et kakku kohoomas joten korrektisti kysyin koskas on vesillelaskun aika. akka rutisti mua poskest ja sano et 22. joulukuuta:o. klenkkasin karkuun toki.
siit hässäkäst selvittyäni hengähdin syvään rectum raukeena ja muutenkin mieli kirkkaana kunnes puhelin soi. yks nimeltämainitsematon henkilö soitti ja kysy et voiko tul yöks. Viimeks kuullu yläasteel samannimisest henkilöst ja mun nro on salanen ni aattelin et sepäse ja tarvii jeesiä. täst on nyt 6h ku se soitti joten kai se löys pedin ojasta tai putkasta koska oli aika kohmees soittaessaan.
kavereist puheenollen en oo ihan varma kehtaanko laitaa yhden synttärikemuist fotoo. No kuulematta kansan vaatimuksia mun demokratias laitan sen asian loppuun sit. turha sit viskoo syytteit ku ennalta varotettu.sori, se oli alus kuten varmaan tähän asti lukijat huomas. en syyllistä jos muoviämpärit saa juuri nyt kyytiä.
kuoma tuol jossain on ko ellun käki ja sen hinaajakamu painaa pitkin sen kämppää letku ojos. san ny siihen jotain. mul ei ole eroottista suhdetta ku kissaani.
jokatapaukses yökirkkoon kaikki vetelee leivät ja vinkut tauluun ja sit baanalle.
Candide
1 kommentti:
*köh ja tuota*
-noni-
Lähetä kommentti