Täs noin laatikollisen juuri kaataneena ja kuoman yökkäilyjä kuunnellen pakko taas kirjotel patoutumat pois. itseasias olis kerrankin asiaa muustakin ko viinasta.
Kaveri puhutti faijan opettelee biisin minkä häää "haluis" opiskella..no biisi olis bohemian rhapsody=) faija edes tienny kipalet ja tosiaan lupas sen opetel jotta voi opsataa kaveria. War..siis lainasin kirjastost juuri kys biisin ja pukkasin menee faijalle. Hetkon pääst soi luuri ja tuhina nenän kautta mikä kuulu aiheutti tsunamin tos järvel.
Sain jokatapaukses psyykattuu ukon siihen kuosiin et koittaa sovitel biisiä mut kaikki asiaa tuntevat tajuuvat et mission impossible akustiselle. tosin saattaa se jonkun virityksen kyl keksiikin kuhan järkytyksestään toipuu.
oon tost kuomast huolissani ku se piikkaa pakaseen unohtuneit paria olutta kokoajan. ei sit osaa ottaa niit pois ellen sil kokoajan huutele ja muistuta. emt onks sil ruotsalaismoonikset eli verestävät pukamat ko noin elämä sekasin. rauha hänen rectumilleen<3
Itel tos vaan 3 olutta laatikost jäljel:o enkä oo edes pahasti tuubas. prkl lisää voltteja tai tapsat ruokakauppoihin..nojoo....tos pari vko sit ostin kokorahal silkkaa ruokaa ni hyvä ettei kassa tuonu mul kuumemittarii ja soittanu medi-heliä ku ei ollu kaljaa listalla. korjasin asian heti seuraavana päivänä ja taas ollaan oltu normaalis elämänrytmis kassaneidon kans.
panetti ihan hurjasti tos jossain vaihees mut söin perunarieskaa ja omituinen fiilis katos. tosin voidellessani sitä mieles pyöri epäeettisiä ajatuksia laidasta toiseen. tuskin oon saamas nobelia rieskanraiskaamisesta. no oli ihan ok setti..siis tarkotan et nälkä lähti!
nyt kipitän kaapil koska täs puhues tulee jano joten hetkoks taas moros
Candide
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti