Niin.. Johan sen otsikko sanoo.. Persiestä kaikki moiset..
Nykyää on muotia pelata pokeria. Itte ku on pelannu joku 4 vuotta ni vituttaa ku jokku jokka ei oo ees eläny nelijää vuotta tulee sanoo et on kova pokerihai.. No eihä tuota ittiäkää voi kehua, ku ei oo voittanu miljuunia lajilla, mutta johtunee lähinnä pelikassan pienuudesta..
Muotia oli myös sauvakävely vuosia sitte, vaan kuinka on nyt :D Ei oo kovin muodikasta, etten sanos jopa lääst siisön ku vetelee tuulipuku päällä katuja tuolla.. Sitte joku pesäpallo oli muotia 90-luvulla, tosin siitä on jo niin kauan että itteki oli teini sillo :| Mopot, PV:t ja Monkeyt, ne ne vasta muotia oli. Mitä enemmän mise hais kakstahille ni sitä enempi naiset pörräs ympärillä :P Mankilla saanu muuta ku rupia perseeseen. Kakstahti, se piti tuoksua.
Oliha miunki ensiauto Nissan, mut ei se tee kaikista Nissanin omistajista mitenkää erityisen cooleja... Päivvasto. Nissan, ensiauton ostajan 6 ensimmäistä virhettä.. Ei ollu montaa kuukautta ku se ei ois ollu laittua vailla.. Vaan olipa kalliimmat poppivehkeet mitä auto, siitä lisää joku päivä....
-Noni-
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti