maanantai 8. lokakuuta 2007

joo maanantai

Heräilin reippaana tos puol kahdelt ja silmät turvoksis könysin jääkaapille tutkimaan aamun saldoa. Ei ensimmäistäkään olutta! Siin sit kepillistä viskatessani tuumasin et joku käryää kämpäs muukin ku paska ja kusi. No löysin 3 tyhjää kaljalaatikkoo täynnä roskia ja eväänjämiä joista oli hommauduttava eroon. Vesikampaus päähän, roskiksille josta jotenkin erehdyin kauppaan mist tarttu uus laatikko matkaan. Onneks tos marketis on tarjousolutta. Muuten vois olla konkurssis (taino olen jo).

Siin sit kotiin klenkatessani huomasin et naapurin pissis oli päässy just yläasteelt ja visko metkoja katseita mua kohti. Luulen kyl et tuijotteli kaljojani, tuskin mun ontumista. No en kehdannu pyytää bissel ja bylsimään ku olis taas ollu uus läjä syytteit niskassa.

Täs sit liiponu kaljaa kummasti taas naamaan ja olo alkas olemaan aika muikea. Luojan kiitos ei ollu kanuunaa niinku kuomalla. se taitaa jyrsii viel tokaa kaljaa puoleen vuorokauteen ku rekyyli vaanii joka nielasulla.

Tähdennettäköön tuota aikaisempaa mietiskelöäni jos kaveri on rapu persees. Se on oikea rapu. Toivottavasti nipisteli sen pukamia hellyydellä. Mitäs sen serkut ei maistunu hyvälle niin tuo oli hänen kommenttinsa asiasta.

Nyt pakko taas palata olusen pariin ku täs kirjottaes tulee kamala jano.

Candide

Ei kommentteja: