perjantai 5. lokakuuta 2007

Ei meit onnenrahal arvottu!

No taas valivalistooria niinku aina. Eli jos ei kiinnosta ni voi sulkea ikkunan.

Aamul tos ko heräsin ni mietin et jopas on vilponen aamu ku kulkuset normaaliakin pienemmät. Siin venytelles kuulin jonkun vitun hömötöntin kujertavan partsilla ja kelasin mennä spadulle seuraks. Siin paateroo etukenos ja vinos ruuvatessani tuli kamala yskäsy ja perkele! Keräsin kamojani lattialta yhtäkkii ku selkä pamahti paskaks. Siit kivust tahmeil tumpuil ryömin mun kartanon puulattiaa pitkin bunkan viereen mist hinasin valtaisilla voimillani itseni makuuasentoon. Siin miettiessäni asioita kuten "halvaannunko nyt vai ihan nyt" tuli mieleeni et bisset lopussa ja kaupunkiinkin pitäs päästä. Noo..luuri reippaana miehenä käteen (noin vartin matka pöydälle) josta lattialta käsin soitin pari puhelua. Lopputulos et kaikki kännis tai pajareis ja jumalauta..mikäs pöydäl köllötti? No kello! Mietin nopeena säätäjänä et kani on viel auki joten pukkasin kaverin taksinumeroon jost sain kuulla et puol h menee ko on safkal. Vastasin et no hätä koska oon perkele tuskissani lattial kuset housus notta menee mulki täs hetko.

No en vaihtanu vaatteit ku taju meinas karkailla joten kääräsin sätkän ja kävelin 20m odottelee taksia. Hää tuli siihen ja onnuin sisään ja kysy minkä rekan alle täl kertaa jääny ja miks haiset kuselle:o No en vastaillu kummemmin ku sanoin vaan et kaniin ja vikkelään jos haluut massia etkä kyytiä hihnalle. Hänen kunniakseen mainittakoon et käytti kondikseni huomattuaan mut joka pirun liikkees kylil mis tarvi kipasta ja viskas viel baariin. Ja lasku oli VAIN 17,60!!! Tollasta palvelua saa nyk harvoin. Lisää liksaa miehelle.

Baariin päästyäni tilasin litran olutta ja minttufernetin josko olis selkä asettunu sil. Vitut se mihkään niis kovis puupenkeis asettunu ku meni kamalampaan kuntoon. Mietis ko olin luuris terassil ni pari nuorta jannuu joutu nostaa mut ylös ja muut porukat saattamaan vessaan ihan ku olisin tarvinu hoitsuu katetreineen. Pisti vituttamaan.

Pahin rasti oli kuitenkin kamala massipula parin lisäfernetin jälkeen. Onneks sain rakkaan isoveljeni keskeyttämään treeninsä ja hakemaan mut pois ja viemään loppuasioiden passuuttamana kotia. Hää tuli ja käytännös kanto mut autoon ja juoksi reppana postit, apoteekit ja kaupat läpi ja kaikkine kamoinensa (mä mukaanluettuna) kainalos kiikutti kaiken kotia.

Siit asti oon jumittanu tuolis mikä sieppaa rankasti, käyny 2m kusiputkas jonka suoritus kestää 10min..min kusi..matkat loppuajan, ja koittanu saada vipuvartta sormiin joilla avata tölkkejä joita velipoika kohteliaasti jätti tuohon viereen jopa laatikollisen. Hänelle olen suuren kiitoksen velkaa.

Oli mulla muutakin mieles mut nyt ryven itsesäälis ja kerjään huomiota eritoten naispuolisilta, mielellään suht nuorilt pissiksilt jotka silittäs päätä ja sanois oivoi ja tulis vaihtamaan mun kusisorsan.

Nooh..ei mitään pahaa notteiko hyvääkin - kylkiluunmurtuma ei satu enää joten mikäs täs..saa nukkuu taas uudes omituises asennos pikku tirsoja.

Jos herään ja kyrpii joku kuten unet tms tai jos näen kerrankin esim. eroottista unta niin jaan kokemukseni kanssanne.

Candide

1 kommentti:

Kuomat kirjoitti...

näkispä joskus unii. mut *reps*
-Noni-