maanantai 8. lokakuuta 2007

Paska maanantai

Jep, näin o.
Luulin tätä joksikin vitsiksi, mutta totta se on. Värikkäitä näkyjä ja kuuloharhoja.. Luulis käyttäneensä älläsreet jos ei paremmin tietäs.. Kukapa muistuttais tästä olosta seuraavan kerran kun käy mielessä ottaa olut?

Mite muute lentokoneesee ei saa viedä ku tietyn kilomäärän kapsäkkei? Mikä laskukaava siin on? Saako 80-kiloinen henkilö viedä enemmän tavaraa koneeseen kuin 90-kiloinen vastaava? Paljon kysymyksiä pienessä päässä ja televisiotakin on katottu.. en koskaan kato formulaa ku oon aina sillon paskalla.. jne.

citymaasturit, nuo keskieurooppalaisen insinöörityön taidonnäyte.. miks niitä pitää olla olemassa? eikö saman asian vois ajaa sil perinteisel farkkuvolvol? vai pitääkö vaa saada joku massiivinen kulkuneuvo. Pelottaako muuten liikenteessä.. Kertoneeko jotain aiheesta se, että yleensä niitä kuljettaa vielä naiskuljettaja.. Naisautoilijoista vois kertoo tarinan, mut jääköön nyt tällä kertaa.. Vituttaa jo muutenki tarpeeks.

-Noni-

Ei kommentteja: