maanantai 1. lokakuuta 2007

kuoman juttuun noist suomenhurreist

Jävla gubbar!

prkl pakko avautuu taas ko toi saatanan harppu kiroo tos ruotsiks..jumalauta et vituttaa ku tietää et puhutaan pahaa homokielel toisesta (minusta) ja perkele kuomaakin haukutaan samal. Sit tos uhotaan juuri vieres et "kuitenkin haluisit pässi osata ruotsia" no vittu en tod! siks toisekseen muka ymmärsin mut mitään en vieläkään tunnusta. sukunimeni on ok hieman haiskahtava hinaajalta eli ruotsinsukunen mut se ei tarkota et osaisin prkl kieltä. ite typoon joskus ko joskusunoht toi såmi ku joutunu asumaan ulkomailla. no annetaan sen olla..en oo onneks hurreis asunu. vittu..kaikki hurrin merkit tos harpus..se pelaa salybandya, sil on honda civic, wunderi, ja puunauha ja on suomenhurri. ei prkl mis seuras oon. auttakaa joku!

3 kommenttia:

Kuomat kirjoitti...

Kyl nii tekis miel olla siel auttamassa.. Tuupattas se siihe civicon takaloosteriin ja lähetettäs virkkalaan.. <3

Kuomat kirjoitti...

no helvetti helposti, tungetaan amiscivic akan hanuriin ja mennään reppuseläs wirkkalaan bisselle.

Lennu kirjoitti...

Onhan se ämä hyvä viinarahtari ::smoke