lauantai 6. lokakuuta 2007

No tuota..


Niin..notota tos normi päivä mikäli kuva onnistu mukaan. Pullot onneks piilos ja suurin osa kaupas ettei tuu epäilyksii et olisin joku juåppå.


Tos mun soossi kissa lämmittää tapansa mukaan niskaa, siamilainen hirviö. Se tappaa kaiken mikä liikkuu ja on. Kerran veteli pataan am.staffiakin eli sil ei vittuilla. Oon kilttinä kasvattajana opettanu sen raapimaan käskystä kaikkea mihin nousee eli esim. jokaiseen kylässäkävijään. Tästäkin vahvat faktat kavereiden jaloissa ja käsis.


No mut elvistelylt asiaan, selkä hieman parempi ku juonu aamust asti olutta. Aamust puheenollen vittu joku Hans-Helmut-Rutger herätti mut 3h unien jälkeen ilmottamal et väärä numero:o En mä jumalauta soita saksaan vaik miten jurris olisin väärään numeroon! Ok, arvoisat arvostelijat sil saattaa olla suomes joku kaveri mut sama heebo herättäny mut 2kk sit 05 aamul ilmottaekseen et etti jostain Hampurist kaveriinsa! Eiks ne perkele siel marssitahdis ja kanttipäisinä opi mitään?


Ei siinä et esim. saksan kieles olis jotain vikaa. Onhan se parhaiten marssimiseen ja komentamiseen soveltua kieli. Romantiikkaa siit ei kyl löydy paskaakaan. Kuka voi tunnustaa saaneensa pillua puhumal saksaa???


Mut tää nyt oli ns. välikommentti ku alko vaan sapettaa vitun väärään numeroon soittelijat varsinkin muista maista. Olisin ymmärtäny jos joku mun kaveri olis soittanu vaik mistäpäin mut joku uuno Octoberfest-huumas oleva.


Jatkakaa, tätä ei olis ollu pakko lukea taaskaan..kunhan puran sisintäni kirjottamalla. Älkää luulko et tuntisitte mua silti "sisimmiltään"


Candide

1 kommentti:

Kuomat kirjoitti...

muuten naulan kantaan, mut se on "oktoBEERfest" :D hihi